میتونم عدس بدم به دخترم؟دال عدس ندارم از عدس های معمولی؟

۸ پاسخ

چطوری درس میکنین؟

آره عزیزم

من که میدم

بله ۷ ماهکی عدس و ماش مجازه تو حبوبات
فقط قبلش خوب بزار تو آب و بزار یه جوش بخوره بعد بریز بیرون آب رو بعد عدس رو بریز تو غذاش

آره اگه میخوایید بچه های خوش خوراک داشته باشید به بچه هاتون همه چی بدین بجز شیر ابنیاتی یعنی نمک بزن تو غذاش که خوش خوراک باشه جونه عادت به بی نمکی کنه دیگه غذاهایی که نمک وادویه دارم نمیخورن

اره من میدم

من میدم فقط قبلش خیلی بذار خیس بخوره

اره بابا من از ۶ ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد ۱۳ ماهگی
مامان سید امیرعلی مامان سید امیرعلی ۱۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی