۶ پاسخ

بله عزیزم میتونین

اره دال عدس اوکی هست

من از شش ماهگی دال عدس میریزم... البته قبلش خیس میدم... چندبار آبشو عوض میکنم

اره من میدم

اره من خیلی وقته میدم

اره من دال عدس میریزم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و مهدیار مامان فاطمه و مهدیار ۱۷ ماهگی