۸ پاسخ

همین الان صد تومنم باز برام کد تخفیف فرستاد دوباره😂
خرید کنم بنظرتون؟ اون کد هم برا خرید حداقل ۵۰۰ تومنه

چجورب کد تخفیف میده؟

من خودم دستگاه دارم درست میکنم قبلا تفننی گوددی و تورابیکا میخریدیم الان گرون شده ب همون کاپوچینو دستگاه بسنده کردیم🤣

منم یه هفته پیش خریدم همین مارک ۵۵۰

من رفلاکس دارم یدونشو میخورم معدم داغون میشه

گرون نخریدی؟؟؟؟

من مولتی کافه میخرم طعمش رو بیشتر دوست دارم، واسه منم کد اومد هر چی زدم اعمال نشد گفت مال شخص دیگه‌ست

من دیشب ۲۰تایی بزرگ خریدم ۳۵۰ از این کوچیکا نیس

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر ۳ سالگی