۱۴ پاسخ

بابا.ماما. مَ مَ. دَدَ

بابا
ماما
ده ده
ما میگیم کلاغ میگه پر
به به
نا نای (میرقصه)
به سحر که خالش میگه در
صدای گربه میووووو
دادا
دس دس یعنی دست دست

بابا دده جیز جیجی آب پوف یه دوتا کلمه هم به زبون مادری میگه

بابا .مامان .دد. آیدا. نه .دست دست.ب ب.نه نه.رفت (به ترکی).عمه.آب

مامان بابا نم نم به به دردر اب بده نه لالا

مامان بابا عمه آب

خیلی ناراحت باشه دو تا ماما میگه همین😥🤣

ماما
آماما
جیز
آب
بابا
دادا
ده ده
به هاپو هاپ
به توپ هات

علی ، مه مه ، نه ، داغه ، فری ، علی بیا ، قاقا ، دایی ، بیب ، من ، لالا ، علی بیا رو تاحالا ۳ بار گفته و تازه میگه ، خودمم نمیدونستم بچه زیر یکسال میتونه دو کلمه ای بگه

دخترم میگه

ن ن.بابا.ماما.الله اکبر.دد.و جیغ های فوق العاده بنفشششششششش

بچه من نیازم داشتنی تو گریه هاش یاد من میوفته ماما میکنه 🤣😊

اولین کلمه ای که گفت علی بود اسم عموش
بابا و مامان و دده ودای دای(داییش)
و چند تا کلمه دیگه

بابا
ده ده
بای بای
ما ما
الکی
کیه
چیه
الو
دیدی
به
دس دس
آقا
ننه
علی
الله

ماما بابا به به دد جیز پیشی

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی
مامان دختر نازم مامان دختر نازم ۱ سالگی