........
🥲🥲🤕😵💫
من ک 3سال جلوگیری طبیعی داشتم باردار نشدم
وقتی ول کردم باردار شدم
ولی الان استرس دارم نمیشه هم کاریش کرد مگه راضیش کنم برم دستگاه بزارم
واقعا امکانش هست 😵💫🤕🥲..من که اگه حامله بشم خودمو جر میدم .به همه چی ام حساسم فقط طبیعی میتونم جلوگیری داشته باشم .
بله الان داره شیر میخوره 😑
بله امکام داره چون تو پیش آب هم اسپرم وجود داره.
پیشاب چی؟
اره بابا من با پیشاب حامله شدم الانم بچم ۹روزشه خخ
بله احتمالش هست،بخصوص الان که رحم شما گیراترین حالت رو داره
بلهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.