۳ پاسخ

دیروز که واکسن زده بود تا ساعت ۴ عصر خیلی اذیت بود ، خیلی گریه کرد بعد کم کم آروم شد
شب راحت خوابید
امروز هم تا ساعت ۷ شب خیلی خوب بود
بعد دوباره یکی دو ساعت بهانه گیری کرد و گریه کرد

منم امروز زدم و بهداشت بهم گفت ۳۷.۵ شد پاشویه کنم. اگه ۳۸.۵ شد برم بیمارستان

دختر منم امروز واکسن زد
دمای بدنش الان ۳۷.۱ هست

سوال های مرتبط