دیروز که واکسن زده بود تا ساعت ۴ عصر خیلی اذیت بود ، خیلی گریه کرد بعد کم کم آروم شد
شب راحت خوابید
امروز هم تا ساعت ۷ شب خیلی خوب بود
بعد دوباره یکی دو ساعت بهانه گیری کرد و گریه کرد
منم امروز زدم و بهداشت بهم گفت ۳۷.۵ شد پاشویه کنم. اگه ۳۸.۵ شد برم بیمارستان
دختر منم امروز واکسن زد
دمای بدنش الان ۳۷.۱ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.