روز چند قاعدگی عمل کردین؟
منم شهریور ماه شیراز عمل کردم
قبل عمل نوار قلب و آزمایش گرفتن
برا روز عمل گفتن شب شام زود بخور صبح ساعت هشت بیا بیمارستان رفتم دوتا قرص بهم دادن ساعت یک عمل شدم یک ساعتی زمان برد
بعدش نیم ساعت ریکاوری بودم مرخصم کردن اومدم خونه فقط گفت چیز سنگین بلند نکن
سه روز بعدش هم رفتم سرکار
بعدشم در حد سه چهار روز لکه و خون ابه ازم میومد ولی دردو اینا نداشتم و خیلیییی کم بود از درد پریودی کمتر بود ولی از اون پریودی های دردناک و خون ریزی زیاد و لکه بینی بین دوره هام راحت شدم
سلام عزیزم من بهمن پولیپ عمل کردم اول رفتم بیمارستان با سنو گرافیم ازم سنو واژینال گرفتن بعد بم گفتن بیا سنو اس ای اس بشو سنو رنگی و سه بعدی بود اونجا عکس رحممو کامل و سه بعدی گرفتن این سنوگرافیه درد داشت بعدش بهم نوبت دادن برای عمل شبش رفتم بستری شدم صب ساعت شیش عملم کردن اصن درد نداشت هیچی نفهمیدم بعدشم عصر مرخص شدم اینقد درد نداشتم و راحت بود بعدش رفتم رستوران دیواره ی رحمم هم تو همون عمل خراش دادن الانم تازه فهمیدم باردارم دعا کن به سلامتی به دنیا بیارمش
از من آزمایش گرفت تست بیهوشی گرفت پاپ اسمیر گرفت بعدش عمل کرد
مرسی دوستیا😘
من دوبار عمل کردم..دکتر من هیچ ازمایشی ازم نخواست نوار قلب اینام لازم نیس.یه بیهوشیه سبکه که بهش خواب مصنوعی میگن.کار خاصی نمیخواد انجام بدی فقط شب قبل عمل شام سبک بخور و زود بخواب که صبح راحت بیدارشی.عملش خیلی راحته فقط وقتی به هوش میای خیلی کم مثل درد پریود داری که تو بخش به پرستار بگی بهت مسکن میزنن.
قبلش نوار قلب و دکتر قلب دکتر بیهوشی و ... انقدررر دکتر میفرستن ک
مادرشوهرم همین الان بستری گردم دارم برمیگردم خونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.