۵ پاسخ

من کرج پیش عبدالمطلبی، ۷ نفرم بعد اینکه منو دیدن تا الان رفتن پیشش عمل کردن. فقط بگم فوق العادس. من ۴ ساله عمل کردم

من ۱۲ سال پیش دکتر علیرضا محبی عمل کرد انقدر طبیعی هستش که هیچکس نمیفهمه کارش عالیه واقعا

منم با بچه ۸ ماهه بینیمو عمل کردم 😁 چند روز اول واقعا سخت بود باید حتما کمکی داشته باشی
مخصوصا شب اول ک ۱۷ ساعت بهش شیر ندادم😮‍💨

من سال ۱۴۰۰ عمل کردم خیلیییی راضی ام
بینیم استخونی بود و شکسته بود قوز داشت

قیمتش چقدره

سوال های مرتبط