عزیزم خیلی ب شوهرت رو دادی ک برا ۵ تومن پول دکتر غر میزنه پول دکترو دارو برا سلامتیت بوده خرج چرت و پرت ک نکردی !!!
ولی خب بنظرم خیلی حساب کتاب نکردی و سعی ب صرفه جویی نکردی خودتم بفکر نبودی
دکتر زنان ک درسته باتامین قیمتش همینه ولی خب بیمه تامین هسی برو بیمارستان تامین اجتماعی ازت پاپ میگیرن همون روز بعد چند وقتم جواب میاد رایگانه
من چن باررفتم خیلیم خوب و دقیقه و همچنین تمیز..
سونو هم میرفتی ولیعصر سنو لگن ۱۰۰ تومن میگیره دکتر ملکوتی میشینه بازم خوب و دقیقه من رفتم یکی دوبار ک مطبا شلوغ بوده اونجا گرفتم خوب بوده فقط نوبتاش برا هفته بعده ...
دارو تقویتیم خوب کاری کردی اره ازاده باید ب خودت برسی
اگ سونو و پاپ و میرفتی بیمارستان ۳۵۰۰ تقریبا از هزینت کم میشد ..
والا سونو خوب رفتی دیروز مامان من رفته ۳۵۰۰ کلا دکتر گرونه ولی برا سلامتی لازمه به خودت اهمیت بده به شوهرتم بگو برا سلامتی خرج قر و فر که نکردم
کارخوبی کردی به سلامتی ات اهمیت بده
این مردا از همونایی هستن که یکم بگی اینجام درد میکنه نمیگه بریم دکترمیگه بخواب خوب میشی
بخودت برس مردا حرف زیاد میزنن
پیش کی رفتی ویزیت خوب بوده. مکمل همیشه آزاد حساب میشه حتی با بیمه تکمیلی.
برای بقیه هزینه ها هم بیمه تکمیلی نباشه گرونه دیگه تازه الان که بیمه ها درست پولشون رو نمیدن هیچ کدوم با بیمه حساب نمیکنن و فقط فاکتور میدن بری بدویی دنبال بیمه کی پولت رو بده
دکتر پیش کی رفتی من دکتر ناصح میرم 500 ویزیتش والا خوب شده من فقط سه ملیون پول آزمایشگاه شد برا تست پاپ اسمیر اچ پی وی اینا 800 هم پول دکتر شد که نمونه گرفت
میدونی ماها برا خودمون خرج نداریم تا یه دکتر میریم پولش زیاد میشه چرت پرت میگن این مردا حالا شوهر من داره نمیده غر میزنه اگه شوهر توهم داره توجه نکن بهش
دارو تقویتی که آزاده
ولی اسمیر وسونو روازبیمه استفاده میکردین رایگان درمیومد
منم یه سونو رفتم بیمارستانی که دکترنامه دادبرای چسبندگی جفت 1میلیون و50شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.