سلام خانوما از این دوتا ست کالسکه کدومش قشنگتره

تصویر
۱۳ پاسخ

سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست دو تیکه 380 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop

تصویر

طوسیه بهتره😍

سلام عزیز جانا😘 لطفا تو کانال من عضو بشید لباسای خارجی اروپایی که مناسب جیگر گوشه هاتون هست یا از لباسای تخفیفی دیدن کنید و مطلع بشید که براشون خريداری کنید،خوشگلا لباسا همگی راحتی مناسب بیرون و منزل صد درصد جنس تضمینی هستن که در صورت عدم رضایت از جنس، میتونید مرجوع کنید و پولتونو پس بگیرید، یعنی در این حد مطمئنم چون برای پسر خودمم از شون استفاده میکنم تا پاره نشن دور نمیندازیشون شعار منِ 😊میتونید روبیکا عضو بشید مامانای زحمتکش 💖💝👇از بادی های نوزادی تا 2 سال و تیشرت شلوارک های دخترونه و پسرونه تا سن 14 سال موجود دارم، از من حمایت کنید لطفا 🙏💖
آیدی کانال kivana_kids@
آیدی خودم mami_sha @

خاکستری قشنگ تره

طوسی بهتره

طوسیه بهتره
اون یکی انگار پارچه مبله

طوسیه😍

بالایی

من اون کرم قهوه ایرو خریدم.

جفتش قشنگه ولی طوسیه وایب بهتری برای کوچولوها داره حس میکنم😅

هردو زیباس عزیزم

خاکستریه بهتره

و این یکی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان کیانا💜 مامان کیانا💜 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی