سلام مامانای مهربون من سیسمونی دارم و جنسامو به قیمت تولیدی میفروشم مثلا قیمت این ست دو تیکه 380 تومنه
اگر دوست داشتین یه سر به کانالم تو روبیکا بزنید
@kikashop
طوسیه بهتره😍
سلام عزیز جانا😘 لطفا تو کانال من عضو بشید لباسای خارجی اروپایی که مناسب جیگر گوشه هاتون هست یا از لباسای تخفیفی دیدن کنید و مطلع بشید که براشون خريداری کنید،خوشگلا لباسا همگی راحتی مناسب بیرون و منزل صد درصد جنس تضمینی هستن که در صورت عدم رضایت از جنس، میتونید مرجوع کنید و پولتونو پس بگیرید، یعنی در این حد مطمئنم چون برای پسر خودمم از شون استفاده میکنم تا پاره نشن دور نمیندازیشون شعار منِ 😊میتونید روبیکا عضو بشید مامانای زحمتکش 💖💝👇از بادی های نوزادی تا 2 سال و تیشرت شلوارک های دخترونه و پسرونه تا سن 14 سال موجود دارم، از من حمایت کنید لطفا 🙏💖
آیدی کانال kivana_kids@
آیدی خودم mami_sha @
خاکستری قشنگ تره
طوسی بهتره
طوسیه بهتره
اون یکی انگار پارچه مبله
طوسیه😍
بالایی
من اون کرم قهوه ایرو خریدم.
جفتش قشنگه ولی طوسیه وایب بهتری برای کوچولوها داره حس میکنم😅
هردو زیباس عزیزم
خاکستریه بهتره
و این یکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.