۵ پاسخ

من اینو گرفتم داخلشم استیله نی دارهم هست قشنگ اب و خنک نگهمیداره

تصویر

برای علیراد اینه

تصویر

اینو گرفتم واقعا عالیه و خوب آب میخوره ازش

تصویر

خیلی خوبه جوری بگیر که نی داخلش در بیاد تا راحت بشور جنس خوب بگیر از دستش افتاد نشکنه و اینکه حتما خریدنی بگو که نشتی نده خیلی خوبه

اتفاقا منم میخوام بخرم

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری