دکتر فرحت چقدر هزینه ویزیتشه

۸ پاسخ

من دوسه هفته پیش نوبت اینترنتی گرفتم ۷۰ تومن، اونجا هم ۴۰۰ و خرده ای کارت کشیدم.
بنظرم نرید نمی ارزه،حتی بچه رو معاینه نکرد و فقط یه سری اطلاعات مسخره از بچه میده مثل اینکه کدوم سمت مادر میخوابه،پرخوره یا نه و اینجور چیزا میگه بعد میگه بچتو بردار برو

چرازیرمیزی میگیره؟!چون نوبت میده؟

۵۰۰ویزیت خودشه زیرمیزی نهایت ۲۰۰بدیدکافیه
ولی نمیارزه به این وقت بقول ایشون معاینه نمیکنن یک سری حرف ازخودش نمیاره میزنه که درباره دخترمن درست نبود ولی خب داروش موثربود

چ خبر یک و هشتصد.
چند وقت پیش من پرسیدم پونصد

من بدون زیرمیزی وقت گرفتم پسرم بردم ۵۰۰تومن پول ویزیت شد

آنلاین نوبت گرفتم یک میلیون و هشتصد

۵۰۰ زیر میزی منشی ۴۰۰ هم ویزیت خودش

زیرمیزی منشیش میگن زیاده

سوال های مرتبط