خانما شما از چن هفته دارین خریدای نینی رو انجام میدین

۱۴ پاسخ

۱۳ هفته تموم کردم همه خریدا رو
دیگه اصن نرفتم بازار🥲

من از همون بعد انتی و الان فقط تخت و کمدش مونده و موکت اتاقش تختش تو یه روز تا من تونستم بیعانه بدم ۴ تمن گرون شد

من هنوز تو مرحله انتخابم ، و گشتنم احتمالا ی ماه آینده شروع میکنیم

من از ۲۶ هفته
اونم بابت گرونی
ولی الان دیگه تقریبا تمومه خریداش
در هفته یک بار بیشتر فرصت نمیکنم برم بیرون برای خریدش

من تقریبا ۱۰روزه شروع کردم دارم ریز ریز میخرم

منم خریدامو دارم میکنم

از همین هفته شروع کردم

من ازهمون اوایل بارداریم خریدم
وسایلایی ک جنسیتی نبودو خریدم بعدانومالی ام تکمیلش کردم
الان اتاقش آماده اس

بعد از سونوی ۱۸ هفته که جنسیت و سلامتیش مطمئن شدم شرو کردم ، خداروشکر قبل عید ۹۰ درصدشون تکمیل شدن. وگرنه الان چند برابر شدن

من و مامانام از دو هفته پیش شروع کردیم الان دو سه روزه خریداش تموم شده دیگه خیالمون راحت شد

منم دارم می‌خرم چون هر روز یه قیمت میشه😒

۸هفته😍چیزایی که جنسیتی نبود میگرفتیم از سونو انتی لباساشم گرفتیم

من الان یکماهه تقریبا دارم کم کم خریدای ضروری میکنم

از وقتی جنسیتشو فهمیدم شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یسنا ومحمد جواد مامان یسنا ومحمد جواد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیلای و نلین مامان نیلای و نلین ۹ ماهگی