قطعا باید دارو بخوری برو دکتر غدد
یکم کم کاری داری بایدقرص بخوری بمنم داد همین مقداربود
چرا یکم بالاست. برو پیش متخصص غدد. قرص میده میاد پایین
من ۶خوردای بودم دارم دارو میخورم
منم ۳ و خورده ای هست
بهم امروز قرص داده. لازمه بخورم ؟
دکتر من به ۲ هم رسید گفت باید دارو تیروئید بخوری
ب من نداد که اصلا نگفت چیزی
بمن قرص داده گفت باید زیر2ونیم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.