خانم ها من تیروییدم 3/194بود چرا دکتر هیچی نگفت بالا نیست ؟؟؟

۸ پاسخ

قطعا باید دارو بخوری برو دکتر غدد

یکم کم کاری داری بایدقرص بخوری بمنم داد همین مقداربود

چرا یکم بالاست. برو‌ پیش متخصص غدد. قرص میده میاد پایین

من ۶خوردای بودم دارم دارو میخورم

منم ۳ و خورده ای هست
بهم امروز قرص داده. لازمه بخورم ؟

دکتر من به ۲ هم رسید گفت باید دارو تیروئید بخوری

ب من نداد که اصلا نگفت چیزی

بمن قرص داده گفت باید زیر2ونیم باشه

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته شانزدهم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری