خانما تیروئیدم 3 خوبه؟
عدد نرمالش چقده؟!

۵ پاسخ

خودش جلوش زده دیگ ۳ نرماله

من رفتم دکتر ۴بود گفت برا خانوم باردار باید ۳/۵باشه البته تا ۵طبیعیه اما باید قرص مصرف کنی ک بیشتر نشه

فک‌کنم باید بری دکتر چون زیاده تو بارداری هم تیروئید خطره

فکرکنم باید قرص بخوری

پرکار هستین یا کم کار
من‌حودم تیروئید کم کارم باید زیر ۱/۵ نباشه نرمالش

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلیم❤️ مامان تو دلیم❤️ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان كيان🩵و هانا🩷 مامان كيان🩵و هانا🩷 ۷ ماهگی
مامان نون خامه ای💙 مامان نون خامه ای💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان قندعسلا👶🏻💙 مامان قندعسلا👶🏻💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری