۶ پاسخ

من چهار بود دارو میخورم

من ۴ بود دارو داد

جواب آزمایش ها باهم فرق داره

برای خانومای باردار تا ۲.۵ باید باشه مال من ۳ بود هروز قرص میخورم

داخل برگه ازمايشت روبرو عددش نرمالش نوشته

کم کاری داری فک کنم

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخمل من🍓 مامان دخمل من🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرهای گلم💖 مامان پسرهای گلم💖 ۲ ماهگی
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری