سلام خانوما تیروئیدم خوبه به نظرتون؟؟؟

تصویر
۲ پاسخ

برای بارداری بالاست عزیزم
منم همینجور شدم
رفتم دکتر گفت کم کاری گرفتم و بهم دارو داد و باید تا آخر بارداری دارو بخورم و مرتب با آزمایش کنترلش کنم
شماهم حتما برو دکتر
کم کاری یا پرکاری تیروئید هردوتاش توی بارداری خطرناکه و باید کنترل بشه

عدد tagبالاس برو دکتر بهت دارو میده

سوال های مرتبط

مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرهای گلم💖 مامان پسرهای گلم💖 ۲ ماهگی
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان هایلین 💕🎀 مامان هایلین 💕🎀 هفته بیستم بارداری