سلام ازمایش تیروئیدم کسی نظری در موردش داره ? خوبه ؟

تصویر
۲ پاسخ

تو محدوده نرماله ولی رو به پایین یعنی رو‌به پرکاریه‌با‌دکتر‌مشورت‌کن

سلام با توجه به عدد، تیروئیدتون پرکار هست حتما با دکترتون مشورت کنید ‌.

سوال های مرتبط

مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته شانزدهم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کیان وتودلی مامان کیان وتودلی هفته شانزدهم بارداری
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان دختر دلبندم🩷🧸 مامان دختر دلبندم🩷🧸 هفته بیست‌وچهارم بارداری