سلام دوستان آزمایش تیروئیدم مشکل داره

تصویر
۴ پاسخ

مامان کیان میشه بیای

یکم بالاست. برو پیش متخصص غدد بهت دارو میده میاد پایین

کم کاری تیروئید داری قرصشو بگیر بخور خیلی مهمه دوران بارداری زودتر به فکرش باش

آره بالا هست ولي نگران كننده نيست بايد بري متخصص غدد لووتروكسين مينويسه تا اخر بارداري

سوال های مرتبط

مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی