۷ پاسخ

تو سه ماهه اول باید بین 0.1-2.5 باشه
اگه آدم غیر باردار بودی اونوقت نرمال نبود و پرکاری تیروئید بود چون هورمون کم ترشح شده بود

تیروئیدت توی سه ماهه اول نرماله
الان من رفتم مقاله خوندم

اون 256
یا 2.56؟

عکسی دیده.نمیشه

از نظر قند خون هم بالا هست و لب مرز هستی و تو مرحله پیش دیابت هستی

مقدار anti.... هم باید نهایت ۹ باشه برای شما 265 که خیلی بالا هست و تایید کننده اینه که تیروئید نرمال کار نمیکنه

عکس صفحه آزمایشتون رو کامل بفرستید .

سوال های مرتبط

مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💞همتا پناه💞 مامان 💞همتا پناه💞 ۷ ماهگی
مامان آریا و تودلی مامان آریا و تودلی هفته هجدهم بارداری
مامان 💞دخمل قشنگم💞 مامان 💞دخمل قشنگم💞 هفته بیستم بارداری
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری