الان کم کاری تیروئید دارم یا پرکاری ؟
من قبل از بارداری کم کاری تیروئید داشتم چرا الان زیاد شده
تیروئید داری
ولی بازم با پزشک مشورت کن
قرص مصرف میکنی؟؟ باید بیشترش کنه
یکم بالاعه
تیرویید داری این عدد در بارداری بالاس
باید زیر ۲ باشه
اما نترس اصلن بهت قرص لووتیروکسین میده صبح ها ناشتا باید بخوری
هواست باشه سر ساعت مشخص بخور
میاد پایین♥️🌹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.