ازمایش تیروئیدم خوبه ؟
تیروئید کم کار داشتم

تصویر
۵ پاسخ

اره عزیزم عالیه
همین دوز قرص رو تا اخر ادامه بده

ن عزیز پایینه 👍

عزیزم منم تیروئید بارداری داشتم هفته ای چهار روز نصف قرص می‌خوردم ،اوایل عددش۳ بود ولی به این اندازه هم که رسید دکترم می‌گفت بازم مصرف کن

قبل بارداری ام داشتی ؟ من ماه هفت تیروئید کم کار گرفتم بازم باید چک کنم . هرماه شما چک میکنین

ببخشیدقرص خوردین بخاطرتیروئیدتون؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین و توراهی مامان دلوین و توراهی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری