مامانا من آزمایش دادم تیروئیدم ۳/۲۷۰ بود میشه پرکار یا کم کار؟؟

۳ پاسخ

زیاد نیستش. احتیاج به دارو نیست

میشه کم کار این عدد تو حالت عادی خوبه ولی برای بارداری باید زیر ۲/۵ باشه بری دکتر قرص میده چیز خاصی نیست

کم کار

سوال های مرتبط