من تیروئیدم ۵ بود دوماه لوتیروکسین ۱۰۰ خوردم شد ۱.۵
اگه دوز داروت زیاده اومده پایین صد در صد مال من۱۵ بود تو دوهفته شد۳ الان نمیدونم چند شده باز روزی یک و نیم قرص لیوتیروکسین۱۰۰ خارجی میخورم
من ۸.۶ بودم البته تو بارداری تیرویید گرفتم لووکسین ۵۰ خوردم روزی یکی یک ماه بعد حوابش شد ۰.۵ نگران نباش قرص بخوری پایین میاد
۲۰ یا خدا😶
منم ۱۴ بود دوماهه قرص میخورم باید تو این هفته برم ازمایش پایین اومده نگران نباش
بارداری سخت نبود
یعنی اقدام ؟
قرص باید مصرف کنی قرص بخوری پایین میاد ۲۰ خیلی زیاده البته حتما زیر نظر متخصص غدد باش
منم تیروید کم کار دارم
پریودات نامنطم بود ؟
قرص میخورم روزی ی لووتیروکسین ۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.