۳ پاسخ

من توبارداریم داشتم تازمان زایمان فقط دارومنظم بخور هرماه هم چکاپ برو

سلام ان شاءالله بسلامتی زابمان کنید
آزمایش بدید قرص تون هم مرتب بخورید

دکتر بهت نگفته یه ماه دیگه ازمایش بدی ؟ با قرص کنترل میشه
منم کم کاری دارم قرص مو میخورم هرزگاهی هم ازمایش میدم

سوال های مرتبط