خانما آزمایش تیروئیدم چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

فک کنم خوبن دیگه

زیر ۲.۵ خوبه

نرمالی عزیزم من چهار و نیم و پنج و نیم شدم تو بارداری الان دارم قرص استفاده میکنم

خوبه عزیزم ولی به دکترت هم نشون بده چون تو بارداری زیاد حساسن ولی تو رنج نرمالی کاملا

خوبه ببین ..... رنجشو زده از 0/۴ تا ۵

خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان آریا و تودلی مامان آریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان خرسی🧸 مامان خرسی🧸 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آراد و آرین💙🩵 مامان آراد و آرین💙🩵 ۱ ماهگی