مامان های عزیز
جواب ازمایش تیروئیدم هست
کسی میتونه بگه چطوره

تصویر
۲ پاسخ

خانم مشکل تیرویید داری ..... چون تو حاملگی تا ۲۰۵ نرمال مال شما نزدیک ۳ خطرناگه با روشecl حتما تکرار کن و قرص بخور حتما

دکتر به من گفت توی بارداری باید زیر ۲.۵ باشه. واسه شمام یذره از این بالاتره فک کنم بگه دوباره بعد یه ماه آزمایش بدی. باز دکترت بهتر میدونه

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریشاه مامان آریشاه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارسا و تودلی مامان پارسا و تودلی روزهای ابتدایی تولد