خانم مشکل تیرویید داری ..... چون تو حاملگی تا ۲۰۵ نرمال مال شما نزدیک ۳ خطرناگه با روشecl حتما تکرار کن و قرص بخور حتما
دکتر به من گفت توی بارداری باید زیر ۲.۵ باشه. واسه شمام یذره از این بالاتره فک کنم بگه دوباره بعد یه ماه آزمایش بدی. باز دکترت بهتر میدونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.