کسی میتونه بگه ازمایش انتی من چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه عزیزم خداروشکر
ولی یه کوچولو انتی بالاس گویا البته زیر۳ نرمال هستا ولی دکتر محض احتیاط وقتی ۲ رو رد میکنه انتی آزمایش غربالگری دوم رو هم مینویسه که اونم همه چی رو سالم نشون میده خیالت راحت😍

خوبه عزیزم

بنظرم یکم عدد انتی بالاس

خوبه عزیزم
سونوگرافی احتمال چی داد بهتون؟؟

خوبه عزیزم مشکلی نیست

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا🫀 مامان معجزه خدا🫀 هفته هفدهم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مسیح مامان مسیح هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریشاه مامان آریشاه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسر قندم🩵 مامان پسر قندم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پارسا و تودلی مامان پارسا و تودلی روزهای ابتدایی تولد