خانومهای عزیزجواب ازمایش غربالگری چطوره

تصویر
۱۱ پاسخ

چون کشوری میفرسته ازمایشگاه دنا تهران . و میگن دنا و نیلو خوبن .‌ترجیح میدم برم کشوری

نوشهر برای سلفری جای میشناسید قیمتش خوب باشه من چالوس ازمایشگاه کشوری ۱۰ تومن گفت میگیره

برامنم ریسک زده مثل شما

بخاطر سنت ریسک زده عزیزم جای نگرانی نیس

ریسک داری سلفری بده چون خوب نیس جوابش

خوبه عزیزم

استرس گرفتم‌میگه سندروم

خوبه .فقط ب خاطر سنت ریسک زده یه ذره

بیا.

تصویر

یه کوچولک ریسک داره برای سندروم داون ولی اصلا نگران نشو. خود من ریسک بالا داشت
سلفری بده . خوبه همه چی‌۹۹ درصد

سلام عزیزم. من چون خودم دوروزه دادم هنوز آماده نشده. خواستم ازتون بپرسم چند روزه جواب دادن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۰ ماهگی
مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان donia مامان donia ۶ ماهگی
مامان امیرکیان مامان امیرکیان ۶ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهـــربون💖💖💖 مامان مهـــربون💖💖💖 ۸ ماهگی
مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 💞پریا💞 مامان 💞پریا💞 ۴ ماهگی
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 ۵ ماهگی