آزمایش غربالگری اولم چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم بتا بالا بود بعد آمپول انوکسان زدی یا فقط اسپرین خوردی

عزیزم سندرومات منفیه خداروشکر.ان بی و ان تی خوبه .ان بی هم رویت شده خداروشکر.فقط دقیقا عین من اون قسمتی ک زرده زده ک در هفته۱۵ تا۱۸ اگر خواستید میتونید یبار دیگ برید ازمایش انجام بدید ک کامل مطمئن شی.دکتر من گفت مشکلی نمیبینم.اونم ب عهده ی خودته.من مینویسم خواستی برو.نرفتی هم نرو.فردا ننویسم میگی ننوشت.پس مینویسم.ولی مشکلی نیست.هم بهداشت بهم گفت هم متخصص.منم نرفتم.تا وقتی ک انومالی رفتم باز خداروشکر اونجاهمه چی عالی بود.

سندروم ها ریسک نداره .ولی هورمون بتا بالاست نوشته اون پیگیری بشه .ک نشان دهنده مشکلی نیست ولی باید پیگیری بشه

دختره یا پسر ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 ۴ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی