آزمایش غربالگری اولم جوابش اومد چطوره؟

تصویر
۶ پاسخ

مال من فری بتا مام زده ۳/۶۲مال شما۳/۴۳که نرمال نیست پاپامم مثل شما بالاست مال من۲/۵۲ازشما۲/۳۴ ولی بقیه چیزا عالیه بازم ببر دکتر نشون بده چون برامن ازمایشگاه توصیه کرده بود ک کواد مارکر بدم ولی دکترم گف مشکلی نیستو ندادم

فری بتات مثل من بالاست

عالی و نرمال عزیزم

ببر دکتر نشون بده حتماعزیزم

واسه منم الان جوابش اومد ولی بلد نیستم بخونم😁

پیش دکتر جعفری انجام دادین؟

سوال های مرتبط

مامان نگار مامان نگار ۸ ماهگی
مامان یاسین💙 مامان یاسین💙 ۴ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ༺Sepehr & Nila༻ مامان ༺Sepehr & Nila༻ هفته بیست‌ونهم بارداری