سلام مامانا ازمایش غربالگری چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

بتا دخترم ۱/۷ بود بتا پسرم یک ربطی به اینا نداره الکی دلشوزه نگیر

خداروشکر خوبه عزیزم🤲

رو نظر خانما بچه دختره

گفت دختر؟

خوبه فدات ریسک نزده نمودارا

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان دخمل نازم مامان دخمل نازم هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 مامان آقا کوچولو🩵💙👼🏻🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💞پریا💞 مامان 💞پریا💞 ۴ ماهگی
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان هناسه مامان هناسه هفته بیست‌ودوم بارداری