به نظرتون ازمایش تیروییدم چطوره

تصویر
۹ پاسخ

تیروییدت کم کاره ، دکتر بهت قرص میپه

یکم کم کاره باید دارو مصرف کنی

نه هیچی

من تیروییدم رو ۱۰ رسیده همینحورم مونده
کم کاره
هرچی قرص میخورم هیچی

این ازمایش ماه قبله

تصویر

کم کاره برای من ۴.۴دارو شروع کردم هر صبح نصف قرص جمعه ها رو هم گفت استراحت

بالاس قرص نمیخوری

بالاس

برا منم همین حدودا بود قرص برام‌نوشته ناشتا میخورم

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا و تودلی مامان آریا و تودلی هفته هفدهم بارداری