سلام خانوما ،ازمایش تیروئیدم چطوره بنظرتون؟

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم منم تیروییدم ۴ بود رفتم پیش متخصص گفت ادم عادی تیروییدش ۲ چون بارداری ۴ شد نگران نباش بهم قرص داد برو پیش دکتر اصلا هم نگران نباش با دارو کنترل میشه

احتمالا بهت میگه جمعه دوتا بخور
من ۳.۶ بود فک کنم جمعه رو کرد دوتا

برای زن باردار نباید بیشتر از ۲ باشه

باید تعداد قرصات رو بیشتر کنی

بله زیاد

بالاست گلم

تو رنج نرمال زده ولی

بالاست عزیزم به دکترت بگو

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان ❤️🧿🤰 مامان ❤️🧿🤰 ۹ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی
حسرت😥😥 حسرت😥😥 قصد بارداری