سلام ازمایش تیروئیدم چطوره ؟
من قرص هم میخورم

تصویر
۴ پاسخ

من ۳ و نیم دکترم هر روز قرص ۱۰۰ میخورم ب جز جمعه

دوز چند میخوری؟ هر روز میخوری مرتب؟

من ۳/۹ دکترم قرص داده بهم فکر کنم شماهم باید ادامه بدی هنوز

هنوز بالاس باید قرصاتوادامه بدی

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان ❤️🧿🤰 مامان ❤️🧿🤰 ۹ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری