۳ پاسخ

قرص نخوردم تا حالا اصلا

کم کاره یا پرکار؟برای من قبل از بارداری کم کار بود دکتر قرصشو دوز بالا داد الان پرکاره درست هم نمیشه هرچی میرم آزمایش 🙁بهداشت هم گفت اگر پرکار بمونه نمیتونی به بچت شیر خودتو بدی😢

قرصاشو حتماً مرتب نمیخوری

سوال های مرتبط

مامان سپهری مامان سپهری ۱ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان آریا و تودلی مامان آریا و تودلی هفته هجدهم بارداری
مامان آیسا💖ویهان💙 مامان آیسا💖ویهان💙 ۶ ماهگی
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩷نی نی ناز🩷 مامان 🩷نی نی ناز🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجو ممد🥹 مامان جوجو ممد🥹 ۳ ماهگی