خانما جواب آزمایش انتیم چطوره خوبه بنظرتون ؟

تصویر
۳ پاسخ

🔸مدل پایه

با توجه به تصویر ارسال شده، این یک گزارش آزمایش خون است که برای بررسی کروموزوم‌ها و تشخیص ناهنجاری‌های ژنتیکی (مانند سندرم داون) انجام شده است.

در مورد سوال شما مبنی بر اینکه این آزمایش به دختر می‌خورد یا پسر، باید به بخش INTERPRETATION (تفسیر) در پایین گزارش دقت کنید:

در این قسمت نوشته شده است:
"INTERPRETATION: XX is likely to be female"

یعنی:
بر اساس نتایج این آزمایش، کروموزوم‌های مشاهده شده XX است که نشان می‌دهد جنین به احتمال بسیار زیاد دختر است. (در پسرها کروموزوم‌ها XY است).

چند نکته مهم برای شما:
۱. نتیجه مثبت: در بخش نهایی نوشته شده که نتیجه از نظر سندرم داون و سایر ناهنجاری‌های بررسی شده، نرمال است (Negative result).
۲. دقت آزمایش: این آزمایش یک غربالگری است و با دقت بسیار بالا (بیش از ۹۹٪) جنسیت را نشان می‌دهد، اما همیشه توصیه می‌شود برای اطمینان قطعی و بررسی‌های تکمیلی، حتماً با پزشک متخصص زنان خود مشورت کنید تا برگه را با پرونده پزشکی شما تطبیق دهد.

تبریک می‌گویم! طبق این برگه، همه چیز تا این لحظه خوب و رو به راه به نظر می‌رسد. 😊✨

خوبه
نوشته ریسک کم ولی نمودار عالیه بنظرم مشکلی نیست
ولی الان برا اکثریت میزنم ریسک کم بعد جماعتو می‌فرستن سلفری بعد میگن سالمه
قضیه اش با این کارا یکم مشکوکه نمی‌دونم چرا اینجوری میکنن

خدارو شکر عزیزم بهت احتمال نداد چیه

سوال های مرتبط

مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
مامان دلوین🫀 مامان دلوین🫀 ۵ ماهگی
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان جوجوممد🫀🐣 مامان جوجوممد🫀🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دخترم💓😍 مامان دخترم💓😍 ۶ ماهگی
مامان گردو💙 مامان گردو💙 ۴ ماهگی
مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۲ ماهگی
مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 مامان 𝒟ℯℓ𝒶🧚🏻‍♀️👒 ۴ ماهگی
مامان پسته☺️ مامان پسته☺️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسته👶🏻 مامان پسته👶🏻 ۵ ماهگی