نه تیرویید ۳۳ نمیشه احتمالا اشتباه شده شاید ۳ هست از ۶ به بالا کلی علائم داره که ادمو خفه میکنه ۳۳ که زنده نمیشه ادم احتمالا ۳ هست که ۳ خوبه
کم کاری شدید تیرویید داری
قرص خارجی شو بخر بخور
انشالله پایین میاد
اگه عدد بتا 2/268 باشه خطر داره؟
عددش خیلی بالاست گلم حتما زودتر برو متخصص غدد دارو بهت بده استفاده کن. کلم بروکلی و کلم های دیگه هم نخور
۳۳؟؟!!!!!! خیلییییی عددش بالاس قرص داده بهت دکتر؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.