خانما کسی از آزمایش تیروئیدم سر در میاره ؟؟

تصویر
۵ پاسخ

نه تیرویید ۳۳ نمیشه احتمالا اشتباه شده شاید ۳ هست از ۶ به بالا کلی علائم داره که ادمو خفه میکنه ۳۳ که زنده نمیشه ادم احتمالا ۳ هست که ۳ خوبه

کم کاری شدید تیرویید داری

قرص خارجی شو بخر بخور

انشالله پایین میاد

اگه عدد بتا 2/268 باشه خطر داره؟

عددش خیلی بالاست گلم حتما زودتر برو متخصص غدد دارو بهت بده استفاده کن. کلم بروکلی و کلم های دیگه هم نخور

۳۳؟؟!!!!!! خیلییییی عددش بالاس قرص داده بهت دکتر؟

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آوینا💗نیکان💙 مامان آوینا💗نیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته شانزدهم بارداری
مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بوشهری مامان بوشهری هفته بیست‌ونهم بارداری