خانوما کسی از آزمایش تیرویید سر در میاره؟

تصویر
۶ پاسخ

خوبه 👍

خوبه ولی نمک زیاد نخور

عه منم o+م

دکتر به من گفت تیرویید زیر ۲ باشه خوبه ؛ برا شمام زیر ۲ هست

سلام عزیزم هزینه آزمایشی چقد شد منم باید بدم

تیروئیدت خوبه

سوال های مرتبط

مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو 😍 مامان فندق کوچولو 😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نبات کوچولو مامان نبات کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان محمدعلی مامان محمدعلی قصد بارداری