سلام خانوما کسی از آزمایش انتی چیزی سر در میاره؟

تصویر
۵ پاسخ

همه چی خوبه مبارک

این همون سونو ک تو ۱۲ هفتگی باید بریم و بعدش باید جوابش ببریم آزمایشگاه ازمایش بدیم؟

ن عزیزم نداره نگران نشو زدم گوگل رسک با قرمز نشون میدن

خوبه عزیزم مشکلی نیست

تا جایی ک من میفهمم ریسک زدع

سوال های مرتبط

مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان راحیل مامان راحیل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سامان مامان سامان روزهای ابتدایی تولد
مامان مامانی🩵🩵 مامان مامانی🩵🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ترمه مامان ترمه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا 🩷🩷 مامان هدیه خدا 🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان AVASH🩵
HIRA🩷 مامان AVASH🩵 HIRA🩷 هفته سی‌وسوم بارداری