سلام خانوما کسی از ازمایش تیروئید سر در میاره؟؟ عکسو گذاشتم نگا کنید

تصویر
۱۰ پاسخ

تیروئیدت خوبه

بزن تو چت جی بی تی کامل بررسی میکنه

TSH
باید دوره بارداری زیر ۳ باشه،
برو تحت نطر متخصص بهت قرص میده، ناشتا بخوری بعدشم حداقل تا نیم ساعت چیزی نخوری

توی بارداری باید زیر ۲/۵ باشه😢 واسه منم بالا بود الان دارم لووتیروکسین میخورم. شمام با دکترت مشورت کن حتما

یکمی از مرز رفته بالا گلم، برو پیش متخصص داخلی، شما که مشهد هستید حتما برو پیش فاطمه عباسی بنازاده من از نیشابور فقط میام مشهد پیش ایشون تیروئید منو هیچ دکتر نیشابور نتونست بیاره پایین اما خانم دکتر با داروهایی که داد به عرض یک ماه اورد روی 1.عالی هستن ایشون حتما آزمایشتو نشونش بده

نرماله بازم چون بارداری به دکترت نشون بده

عدد تیروئید برای بارداری بالاست

نرماله

نرماله عزیزم

تیروئیدت نرماله

سوال های مرتبط

مامان بَشِه ی من🩵🩵 مامان بَشِه ی من🩵🩵 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نبات کوچولو مامان نبات کوچولو هفته بیستم بارداری
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری