سلام خانوما کسی سر در میاره از این ازمایش؟

تصویر
۶ پاسخ

متاسفانه بتا افت کرده🥺 احتمالا بارداری شیمیایی بوده

افت کرده بارداری شیمیایی بوده

بارداری شیمیاییه

آزمایش بارداری !!
این اولین ازمایشت یا دومی تکرار کردی

یا پوچ بوده یا افتاده

بارداری عزیزم مبارکه

سوال های مرتبط

مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته پانزدهم بارداری
منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری