سلام عزیزان.من با ۶روز تاخیر بتام ۷۹۶بود خوبه ؟؟یاکمه؟؟؟

۳ پاسخ

عالیه عزیزم

ممنونم ازتون...بتا بالای چند باید باشه بارداری؟؟

خوبه عزیزم لقاحت دیر گرفته

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لبو کوچولو😍 مامان لبو کوچولو😍 ۳ ماهگی
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری