سلام من بتام با تاخیر پنج روز ۲۲۳۱۱بود خوبه یا بالاست؟؟

۱۰ پاسخ

منم تاخیر ۱۸ روز ۵۸ هزار بود

خیلی خوبه مبارکه

مبارکههههععع

احتمالا دوقلوعه خیلی بالاست بتات😍

مبارکه عزیزم

خوبه مبارکه

مبارکه😍دوقلوعه شاید

خوبه عزیزم عددت بالاست به نسبت ممکنه چندقلویی باشه

بیست و دو هزار و سیصد و یازده!!

خوبه ، مبارکه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان لبو کوچولو😍 مامان لبو کوچولو😍 ۳ ماهگی