خانوما بتام با ۸ روز تاخیر اینه؟؟خوبه یا ن

تصویر
۸ پاسخ

مبارک عزیزم عالیع برامنم دعاکن ازمایش دادم ی ساعت دیگ جوابش میاد

اره خوبه عزیزم مبارکه من با ۶ روز تاخیر ۱۱۲۰ بود بدن هر کس فرق داره با هم

مبارکه عزیزم

عالیه

سلام دوستان من هفته ۸ بارداری هستم برای سونو تشکیل قلب وقتش هست برم

اره مبارکه
اصلا چرا بد باشه همین مثبت بودنش یعنی خوبه 😍😍

خوبه مبارک

عالیه مبارکه

سوال های مرتبط

مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سیزدهم بارداری
مامان لبو کوچولو😍 مامان لبو کوچولو😍 ۳ ماهگی