سلام
من ۸ روز تاخیر دارم و عدد بتام ۴۲۵ بود خوبه؟

۴ پاسخ

خوبه ولی من باشم هرعددی باشه ۴۸ساعت بعد مجدد تکرار میکنم

مبارکه عزیزم

مبارکه

بله عالیه

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امیر سبحان جونم مامان امیر سبحان جونم هفته بیست‌وهشتم بارداری