سلام خانما با ۸ روز تاخیر بتام خوبه کم نیست؟؟

تصویر
۸ پاسخ

سلام مبارک باشه عزیزم دعا من بارداری باشیم ممنونم از شما 🙏🤲

نه گلم عالیه😘😘

نه عالیه مبارکه

من با ۶ روز تاخیر صبحی آزمایش دادم بود ۵۶۰۰

نه خوبه برا منم همینقدر بود ۸روز تاخیر

مبارکع
بیبی چک روز چندم زدی

مبارکه فداتشم بسلامتی بغلش بگیری برای ماهم دعا کن خواهر

مبارکت باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سیزدهم بارداری
مامان مرساناوتودلی💕 مامان مرساناوتودلی💕 هفته سیزدهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا 🐣💙 مامان معجزه خدا 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری