من بتام ۲۶۸ با ۷ روز تاخیر همه اومدن میگن کمه و فلانه آدمو سکته دادن
هفته گذشته هم آمپول پروژسترون زدم که بشم ولی هنوزنشدم
سلام ببخشین آزمایش شماروزچندمنفی شدبعدشم مثبت من 11دادم منفی شدممکنه با باردارباشم این ماه قرص دوفامدم خورده بودم
دیدی تازگیا کلی نی نی خوشگل و سفید و چشم رنگی زیاده شده ولی وقتی پدرو مادرشونو میبینی هیچ شباهتی پیدا نمیکنی و اولین سوالی که به ذهنت میرسه اینه که چطور ممکنه از پدر و مادر سبزه و چشم و ابرو مشکی ، نی نی سفید و بور و چشم رنگی بدنیا بیاد؟؟🤔🤔🧐
وارد لینک زیر شو تا دلیلشو بدونی
اگه تو هم میخوای نی نی خوشگل👶🍼بدنیا بیاری فقط کافیه رژیم زیبایی ( بدون دارو و مواد شیمیایی ، فقط با میوه های ارزان و در دسترس) ما رو تهیه کنی و تاثیرشو ببینی😍🥺
این رژیم قبل و حین بارداری میتونی استفاده کنی
رژیم برگرفته از ده ها مقالات خارجی و طب سنتی و اسلامی میباشد 👇👇
حتما عضو شو تا مارو گم نکنی 🥰
https://eitaa.com/nininazanin
@Paaaaakk
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.