دوستان بتام با ۱۶ روز تاخیر ۲۸۷ هست کم نیست؟

۴ پاسخ

من بتام ۲۶۸ با ۷ روز تاخیر همه اومدن میگن کمه و فلانه آدمو سکته دادن

هفته گذشته هم آمپول پروژسترون زدم که بشم ولی هنوزنشدم

سلام ببخشین آزمایش شماروزچندمنفی شدبعدشم مثبت من 11دادم منفی شدممکنه با باردارباشم این ماه قرص دوفامدم خورده بودم

دیدی تازگیا کلی نی نی خوشگل و سفید و چشم رنگی زیاده شده ولی وقتی پدرو مادرشونو میبینی هیچ شباهتی پیدا نمیکنی و اولین سوالی که به ذهنت میرسه اینه که چطور ممکنه از پدر و مادر سبزه و چشم و ابرو مشکی ، نی نی سفید و بور و چشم رنگی بدنیا بیاد؟؟🤔🤔🧐
وارد لینک زیر شو تا دلیلشو بدونی

اگه تو هم میخوای نی نی خوشگل👶🍼بدنیا بیاری فقط کافیه رژیم زیبایی ( بدون دارو و مواد شیمیایی ، فقط با میوه های ارزان و در دسترس) ما رو تهیه کنی و تاثیرشو ببینی😍🥺
این رژیم قبل و حین بارداری میتونی استفاده کنی
رژیم برگرفته از ده ها مقالات خارجی و طب سنتی و اسلامی میباشد 👇👇
حتما عضو شو تا مارو گم نکنی 🥰

https://eitaa.com/nininazanin
@Paaaaakk

سوال های مرتبط

مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری