۱۱ پاسخ

نگران نیاش زیاد میشه

بخاطر اینکه لقاح دیر گرفته اینجوری نگران نباس اوکیه

همه چی بیتگی به لقاح داره گلم..خیلی حساس نباش مهم اینه بارداری

شاید دیر گرفته نگران نباش بعد 48 ساعت تکرار کن ببین دوبرابر یا بیشتر شده نگران نباش

من یه روز تاخیر بتا داپم 1384 بود

حتما لقاح دیر شکل گرفته

۴۸ ساعت بعد تکرار کن اگر دو برابر بشه مهم نیس خود عدد بتا مهم نیس رشدشه که مهمه

منم با چهار روز تاخیر شد ۱۰۴ ، نگران نباش عزیزم

میره بالا خوبه مبارکه

4 روز قبل از موعد 144

من با ۷ روز تاخیر رفتم ۸۹۹ بودم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته نهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان سوگی مامان سوگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا🙏🏻✨ مامان معجزه خدا🙏🏻✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار 👶🩵 مامان دیار 👶🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اووکادو مامان اووکادو هفته سی‌وششم بارداری