۸ پاسخ

عزیزم منم ۶ روز تاخیر بتام ۱۰۰بود البته تیتر بتا نبود الان چند روز دیگه باز ازمایش دارم نمیدونم چی میشه انشالله از شما هم بره بالا

نه گلم خوبه

عزیزم من با۲۱روز تاخیربتام ۸۲بود معمولا میگن بتای پسرپایینه بتای دختر بالاس شنیدم و واسه منم اینجوری بوده بتای دخترم هزار بود بتای پسرم ۸۲ جفتشونم یک ماهه بودم بتا دادم

ببین گلم معمولا رشد بتا خیلی مهم تر از عدد اولیه س... 48/72 ساعت بعد تکرار کن باید دو برابر شده باشه

نه عزیزم مبارکه یه هفته دیگه هم تکرار کنی مطمعن بشی
احتمالا لقاح دیر گرفته

عزیزم کم نیست باید ببینی بعد از 48 ساعت دوبرابر شده یانه اون مهمه انشالله که خیره ❤️ مبارکه

هر ۴۸ ساعت تکرار باید کنی
من بارداری اولم همینطوری بودم دکتر گفت لقاح دیر انجام شده

نه دیگ خوبه حالا میخای بعد ۷۲ ساعت تکرار کن

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته دوازدهم بارداری
مامان 🩷+💙 مامان 🩷+💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیار 👶🩵 مامان دیار 👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان نفسم🧿 مامان نفسم🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان سه قلوها مامان مامان سه قلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه ی امام رضا مامان هدیه ی امام رضا هفته سیزدهم بارداری
مامان عروسک💗و پسری❤️ مامان عروسک💗و پسری❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری